piątek, 30 grudnia 2011

SkyCash - uwolnij płatności mobilnie

Dla polskich fanów mobilnych finansów rozwiązaniem wartym zwrócenia uwagi jest SkyCash. Jest to uniwersalna platforma płatności mobilnych, która przy wykorzystaniu telefonu z dostępem do Internetu umożliwia nam natychmiastowe rozliczanie się ze znajomymi, płacenie w Internecie, sklepach i punktach usługowych, czy za bilety lub parkingi.




Aby rozpocząć korzystanie ze SkyCash wystarczy zarejestrować się na stronie skycash.com, zainstalować na telefonie dedykowaną aplikację oraz zasilić konto SkyCash środkami pieniężnymi.

Po wykonaniu powyższego otwierają się przed nami następujące możliwości: 
- przelewy między użytkownikami SkyCash
- wypłaty z bankomatów Euronet
- zakup biletów komunikacji miejskiej i kolejowej
- płatności w Internecie (SkyCashClick)
- doładowania telefonów
- płatności w grach i aplikacjach oraz za treści na komórkę
- płatności w punktach handlowo-usługowych wyposażonych w kasy fiskalne Novitus (ponad 300 tys. urządzeń na rynku)

Wszystko powyższe wyłącznie przy użyciu naszego telefonu komórkowego.





Zainteresowanych odsyłam na stronę skycash.com, gdzie w czytelnej formie przedstawione zostały wszelkie kwestie związane z tą usługą, począwszy od zarejestrowania, poprzez możliwe formy doładowania konta, a skończywszy na dokładnie opisanych możliwościach mobilnych płatności.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

http://skycash.blog.pl/skycash/

Karolina Zarębska pisze...

Niestety nie znam tych płatności i jestem zaciekawiona jak to działa. Klikałam na przycisk zobacz, ale niestety nie bardzo coś mnie chciało przekierować. Ogólnie ja jestem bardzo zainteresowana jeżeli chodzi o wszelkiego rodzaju płatności mobilne, gdyż chętnie z nich korzystam.

Prześlij komentarz